Mijlpaal: -10 kilo!

Vandaag een mijlpaal bereikt op de weegschaal: -10 kilo. Daar heb ik 19 maanden over gedaan, maar hé, 10 kilo is 10 kilo!

Het was niet makkelijk. Zelfs met mijn gastric bypass weigert mijn lijf af te vallen. Heel frustrerend!

Na de operatie op 25 januari 2016 viel in 2 maanden 7 kilo af en daarna niks meer. Bam! Lijf op slot. Het maakte niet uit of ik veel of weinig af, veel of weinig sportte, er zat gewoon geen enkele beweging in de weegschaal.

Nu sinds mijn ongeluk is er gewoon 3 kilo af. Ik snap er niks van! Is het dan zo dat ik veel moet eten en weinig bewegen? 😛 Is dat de manier waarop mijn lijf werkt? Of komt het doordat ik Grip op Koolhydraten weer zo goed mogelijk heb opgepakt? De tijd zal het leren.

Nu ik met de morfine ben gestopt ga ik weer beginnen met het dieet dat ik van de orthomoleculair diëtiste heb gekregen, maar dan wel via de GOK manier.

Maar dit is echt een mijlpaal! Joepie! IMG_20170621_082806_068

Plaats een reactie