Vooruitgang!

Na 3 weken waarin er weinig vooruitgang in zat, gaat het sinds afgelopen weekend ineens een stuk beter! Ben nu 3 dagen van de morfine af en ook Buurtzorg is gestopt, want ik kan mezelf weer aankleden. Wat is dat toch fijn, om stukje bij beetje de regie over je leven terug te krijgen!
Wel word ik het thuis zitten zat. Ik wil gewoon naar kantoor kunnen rijden en daar werken, ik mis mijn collega’s. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik thuis kan werken en af en toe bel of Facetime ik met mijn collega’s. Maar ik wil graag de boel weer op de rit hebben.
In huis kan ik soms al kleine stukjes lopen zonder hulpmiddelen, maar omdat ik niet zeker weet of dat mag, beperk ik het. Vanmiddag komt de fysiotherapeut en ik dan hoop ik te horen wat ik allemaal mag gaan doen. Naar buiten gaat alleen in een rolstoel. Hopelijk komt daar binnenkort ook verandering in.

Slapen gaat ook nog lastig, omdat ik het liefst op mijn linkerzij slaap, maar aan die kant zitten de breukjes. En het is nog pijnlijk om te draaien in mijn slaap, dus daar word ik vaak wakker van.

Al met al gaat het een stuk beter en daar ben ik heel blij mee!

Plaats een reactie