Leesvoer met tips en inspiratie

Vandaag kreeg ik 2 pakketjes in de bus van Bol.com

Ik heb twee boeken besteld van Kelly Deriemaeker. Een boek over Bullet Journaling en boek over bloggen.

Kelly heeft een leuk blog en Instagram account, waar ze met humor schrijft over haar dagelijkse leven en leuke dingen deelt uit haar Bullet Journal.

IMG_20170627_164233_286

In januari ben ik begonnen met een Bullet Journal. Het is een soort agenda die je zelf maakt. Ik maak er allerlei to-do lijstjes in, zet er mijn afspraken in. Door het op te schrijven onthou ik het beter.

Het blogboek staat vol met tips over bloggen. Hoe bouw je een blog op? Waarom zou je een blog willen/moeten beginnen? Het is een boek waar je makkelijk doorheen leest en vol met humor zit. Ik hou er van.

Dus wellicht vaker een blogpost in de toekomst.

Plaats een reactie